Să păstrăm România curată!

Aceasta e noua campanie iniţiată de Umbrela Verde căreia m-am alăturat şi eu. Am descoperit site-ul întâmplător, cândva târziu în noapte. (ţin minte faptul că mi-a atras atenţia într-un mod plăcut ceea ce am găsit pe pagina verde de net) Următoarea dimineaţă am accesat iar site-ul şi am hotărât să devin blog partener, iar azi m-am înscris şi ca voluntar în campanie.
Era vorba doar de un formular simplu de înscriere cu nume, prenume etc. , iar la sfârşit era un chenar mic cu titlul "motivaţie". Deci...trebuia să scriu de ce vreau să devin voluntar într-o astfel de campanie. Mi-ar lua mult prea multe rânduri şi mult prea mult timp pentru a-mi argumenta alegerea aşa că îţi voi spune doar atât: dacă eu spun nu, s-ar putea să fim 200000 de Români poate care spunem "nu" implicării, dar dacă eu spun "DA", au rămas doar 199999 de Români care au spus "nu" şi există o persoană care va face bine mediului. (chiar şi atunci când arunci la gunoi resturile sau PET-urile faci mult bine mediului, darămite atunci când iei tu însuţi de jos o mizerie...atunci esti un salvator al acestuia!)
Chiar pe prima pagină a site-ului campaniei se găseşte un argument care conţine şi următoarele rânduri care ar trebui să pună un semn de intrebare fiecăruia dintre noi: "Umbrela Verde este o campanie care urmareste sa schimbe o mentalitate profund gresita a romanilor: "Gestul meu nu conteaza". Este o campanie prin care vrem sa convingem ca, impreuna, trebuie să pastram Romania curata! "
De acestă mentalitate m-am lovit şi eu, am încercat să o schimb, dar voi reuşi acest lucru doar demonstrand că eu însămi nu am acea gândire nepăsătoare, chiar ipocrită aş putea să o numesc. Dacă eu voi lua atitudine(mai exact...să arăt prin gesturi şi acţiuni vizibile că iau atitudine), poate că atunci voi reuşi mult mai uşor să schimb unele percepţii greşite şi, de ce nu, să formez astfel viitori "salvatori ai mediului".
Până va deveni România curată, mai este mult. Dar până ca tu să devii salvatorul ei e doar un pas...nu uita că GESTUL TĂU CONTEAZĂ


Comentarii