La Multi Ani!

Retrospectiva anului 2011 ...

E bine ca am ajuns la sfarsit de an in postura de a nu stii macar cu ce sa incep, pentru ca au fost atat de multe lucruri intamplate, experiente noi, locuri descoperite si oameni dragi alaturi de care am impartit emotii de bucurie.

A fost un an in care am sarit de cateva praguri cu bine, mi-am dat seama ca uneori, "ca sa mergi mai departe inseamna sa stii cand sa te opresti", mi-am dat seama ca portofelul e "cel mai sensibil organ" si mai ales ca... unii oameni te ranesc atat de tare prin felul lor de a fi, incat "ar trebui sa se puna un gratar la intrarea in orice suflet. Ca sa nu se mai bage nimeni in el cu cutitul"(Marin Sorescu). Insa e bine pentru ca la final de an pot afirma ca m-am straduit, pe cat posibil, sa invat din greseli, din tampeniile pe care le faci doar pentru ca esti... un "neinitiat' in viata.

Cat despre multumiri, trebuie sa amintesc, indirect, de toti acei oameni care m-au sustinut si ma sustin in demersul meu geografic inceput deja de 5-6 ani.
Multumesc acelora care au contribuit, intr-o mai mica sau mai mare masura, la evoluarea mea ca si om intai de toate si apoi ca viitor geograf.
Multumesc acelora care m-au urnit din casa si alaturi de care am bifat zeci de drumetii frumoase pe parcursul acestui an.
Multumesc din inima prietenilor care s-au interesat, atunci cand a fost nevoie daca "sunt OK" si mai ales acelora alaturi de care am pierdut nopti, prea multe pentru a fi numarate, bucurandu-ne de varsta frumoasa pe care o avem.
Dar nu in ultimul rand, multumesc sincer acelora care nu m-au sustinut, care nu au crezut in mine, care mi-au ingreunat teribil parcursul vreunui proiect derulat pe perioada acestui an. Multumesc acelora care au ras atunci cand era de ascultat, multumesc acelora care au plecat atunci cand era de stat, care au stat atunci cand era de mers, care au vorbit atunci cand era de tacut si care nu m-au ajutat atunci cand era de ajutat. Acelora le multumesc teribil de tare pentru ca mi-au dat ocazia sa-mi demonstrez mie, de nenumarate ori, ca ambitia e cel mai rezistent scut la toate loviturile... iar perseverenta cea mai taioasa sabie.

Pentru la anul sper sa aveti cu totii sanatate, bani si prieteni in cantitatile si de calitatile pe care voi le doriti si la care faceti fata. Sa va mearga bine, dar sa si munciti pentru asta, si sa va bucurati de prezent asa cum este el, pentru ca toate din jurul nostru le primim in urma gandurilor noastre. Fiti pozitivi, sperati, credeti si multumiti apoi pentru ceea ce aveti!

Incercati sa gasiti momente de relaxare, sa va detasati de toate, caci doar atunci esti fericit in adevaratul sens al cuvantului... Gasiti-va un loc in natura unde va simtiti acasa, un munte de care sa va indragostiti, un copac de care sa vreti sa va sprijiniti ani intregi, o stea care sa fie a voastra si sa visati cu ochii deschisi cand o priviti... incercati sa intelegeti mai mult conexiunea noastra cu natura.

Incercati sa fiti mai buni si sa iubiti mai mult!


ArtGeo Life continua si in 2012! Articole mai multe, poze mai bune, documentatia mai stufoasa, povestile mai inedite, locatiile exceptionale. Asa ca, va dau intalnire tot aici si anul viitor!


La Multi Ani cu geografie!

Comentarii