Cupa Primaverii - orientare sportiva





In weekend, daca tot a venit vremea buna si activitatile sportive incep a prinde culoare, am fost la o sesiune de poze in Cartierul Gheorgheni unde a avut loc Cupa Primaverii, organizata de AJO Cluj si CS Vointa Cluj. Evenimentul sportiv a strans la un loc parinti, copii, tineri sportivi si veterani ai "spotrului cu busola", intr-un concurs ce avea sa ii aduca pe podium pe cei mai buni orientaristi ai acelei zile.
Startul s-a dat din spatele Complexului Mercur, iar traseul i-a plimbat sau mai bine spus alergat pe participanti prin Cartierul Gheorgheni, avand ca punct final capatul liniei troleibusului numarul 3. Pe categorii de varsta , deci grade de dificultate, concurentii primeau la start hartile, iar dupa semnalul de inceput aveau sa se intreaca in viteza si capacitatea de orientare.













Balizele alb-portocalii marcau posturile de concurs unde participantii aveau sa-si valideze SI-Cardurile la cutiile electronice amplasate in aceste locuri, iar la finish, timpul cel mai bun avea sa desemneze si castigatorii.
Despre initiativa de a-ti petrece o zi de duminica intr-un mod sanatos, in spirit competitiv, printre oameni dornici de a face miscare si de a socializa, nu am decat sa aduc laude. Cat despre viitor, poate, poate, am sa-mi validez promisiunea ca ma voi alatura si eu lor, insa dupa cateva luni de alergare serioasa si ceva mai multe exercitii de orientare.








Ce am apreciat la concursul de duminica a fost atmosfera degajata a participantilor si fairplay-ul de care au dat dovada. Fie ca erau scolari, liceeni, studenti sau oameni in toata firea, acestia-si imparteau zambete si strangeri de mana asa cum rar mi-a fost dat sa vad la competitiile sportive. Cat despre micutii de 5-6 ani ce alergau alaturi de parinti prin parcurile Gheorgheniului urmarind indiciile traseului si apropiindu-se cu pasi grabiti de finish pot spune ca m-au umplut de bucurie. Asa parinti care sa investeasca in copiii lor prin simplul fapt ca sunt alaturi de ei atunci cand acestia fac miscare, sustinandu-i, sa tot fie!







Succes si spor la alergat!



Comentarii