Cheile Turzii, editia cu aventura




Weekendul acesta, dupa ce o saptamana intreaga mi-am epuizat bateriile, am avut posibilitatea sa ma refac, prin munca si apoi prin relaxare, in Muntii Trascau.
Fiindca vremea a fost foarte frumoasa, iar temperaturile putin mai ridicate decat media normala a acestei perioade, zilele petrecute la poalele Masivului Bedeleu au fost precum o siesta a zilelor incarcate din oras. Si, ca sa fie weekendul complet, am ales sa parcurgem inca o data ViaFerrata SKYFLY din Cheile Turzii, alaturi de prieteni si colegi dragi, care-si doreau de mult sa traiasca experienta parcurgerii frumosului drum de fier.
Asa cum am spus si pe Facebook, se cuvine sa multumim frumos baietilor de la SkyFly pentru echipamentul/ kitul de ViaFerrata pus la dispozitie si pentru tot ce fac pentru dezvoltarea turismului de aventura in Romania! Ce inseamna turism de aventura? Intra pe skyfly.ro si vei afla cate lucruri care inainte iti pareau de nepracticat le poti incerca alaturi de oameni pentru care adrenalina e sinonim cu un mod de viata.

Cat despre noi, prietenarii reuniti in chei, pot spune ca am ales sa numim tura de ViaFerrata unul din cele mai bune teambuildinguri de care am fi putut avea parte. Nimic regizat, formal sau organizat, a fost doar o iesite intre iubitori de natura, care s-a dovedit a fi tare placuta pentru toti, mai ales pentru aceia dintre noi care-au parcurs pentru prima data ruta de ViaFerrata SKYFLY din Cheile Turzii. Bravo lor si la mai multe!




Pe principiul vorba multa saracia omului, nu mai scriu prea multe ci va recomand un nou filmulet din acest weekend. L-as numi... lucrurile bune se intampla in echipa! Filmuletul, aici.

Nu imi ramane decat sa va recomand cu drag sa luati parte la cat mai multe activitati in aer liber si, poate, sa va corupeti colegii de birou sau de iesiri in natura sa parcurgeti ViaFerrata SKYFLY din Cheile Turzii. Eu cu siguranta imi voi corupe prietenii si colegii la cat mai multe nebunii frumoase in care, pe buna dreptate, te simti un cuceritor al infinitului, mai ales cand ajungi sus pe platou, deasuprea cheilor, bucuros de parcurgerea rutei, iar soarele lumineaza cu ultimele-i raze muntii de calcar.


O saptamana productiva tuturor si o toamna nebun de frumoasa pe oriunde veti hoinari!

Comentarii