ADEONA te vrea in echipa!


Acum mai bine de 5 ani imi faceam bagajul si plecam pentru o perioada destul de lunga la munte, in Retezat, la Cabana Lolaia. Aveam 18 ani, nu stiam prea multe (deci fara experienta), aveam perceptii diferite de cele de astazi si ma visam Prometeu, ca la liceu. Asa a inceput colaborarea mea alaturi de Asociatia de Turism pentru Tineret ADEONA.
Imi doream enorm sa fac parte din acea”miscare nationala” care face ca migratia tinerilor pe perioada verii sa se intample de la oras la munte si nu cum am fi obisnuiti cu totii, de la munte la oras. Imi doream sa pun umarul la munca pe care colegii mei o faceau foarte bine inca de pe atunci, in 2010, si-mi doream, mai ales, sa petrec o vara intreaga la munte. Eram angrenata in aceste ganduri de participarile mele anterioare la taberele organizate de ADEONA, evident in calitatea de eleva participanta la programele de vara, respectiv 2009 in Parang si 2010 in Retezat. In Parang am vazut pentru prima data un lac glaciar, altul decat antropizatul Balea si am urcat pentru prima data peste 2000m, pe Vf. Carja(2405m), cu harta in mana si bocanci in picioare. Ma consideream geograf inca de pe atunci, iar alaturi de Adeona simteam ca duc spiritul breslei pe creste. Retezat 2010 - cea mai frumoasa tabara, am auzit pentru prima data marmotele chiuind, m-am dat pe tiroliana, am avut prieteni dragi in jurul focului de tabara, chitara si un cer de milioane de stele, unicul cer de Retezat.




Au urmat de atunci 5 ani in care imparteam verile si weekendurile cu Adeona, cu elevii participanti la programele noastre, cu profesorii insotitori alaturi de care am impletit amintiri. Nu de putine ori diminetile ma gaseau la facultate, in bancile salilor de curs, cu rucsacul la picioare, iar dupa-amiezile le petreceam deja in compania elevilor, la munte. De cinci ani imi petrec zilele de nastere la munte, iar anul acesta nu voi rupe traditia si tot de cinci ani am inceput sa indragesc si sa iubesc enorm de mult copiii, indiferent de varsta.

Adeona nu schimba oameni, dar te indeamna pe tine sa vrei sa te schimbi.
Adeona nu cauta angajati, ci isi doreste sa aiba colaboratori alaturi de care sa se dezvolte.
Adeona nu este un grup, este o echipa.
Adeona nu exista doar la munte, este prezenta in caracterul si modul de viata al fiecaruia dintre noi.


Poate nu stii prea multe, dar stii foarte bine un lucru... esti mult prea dinamic, dezinvolt, creativ incat sa alegi sa-ti petreci minim 8 ore pe zi in fata unui calculator... Nu te prinde stilul corporatist pentru ca tu te visezi liber, te vezi facand altceva decat ceilalti... Tu vrei sa-ti construiesti cariera traind si simtind viata!

Sunt Andreea Cîra, sunt geograf si de 5 ani promovez neconditionat atitudinea pozitiva de respect fata de natura si mersul la munte. Sustin performanta, indiferent de domeniu, si oamenii care prin felul lor de a fi ma inspira si-mi ofera incredere intr-o Romanie sanatoasa.

Nu vreau sa te conving de nimic, vreau doar sa te invit miercuri, 29.04.2015 sa ne cunosti pe noi, o parte din membrii echipei Adeona, la prezentarile care vor avea loc in cadrul:

Facultatii de Business, U.B.B. Cluj-Napoca, sala 1, ora 14 

Facultatii de Geografie, U.B.B. Cluj-Napoca, sala 46, ora 19.


Daca iti va placea de noi, te invitam cu drag sa aplici pentru un internship remunerat pe perioada verii, sub indrumarea unei echipe profesioniste, cu o experienta de peste 10 ani in domeniul turismului de aventura. Toate informatiile le vei primi miercuri, 29.04.2015 in cadrul prezentarilor.
Daca totusi nu poti ajunge dar iti doresti sa te intalnesti cu noi intr-un cadru restrans, in scopul de a aplica pentru internship, scrie-ne pe office@adeona.ro sau pe Facebook la pagina Asociatiei de Turism pentru Tineret ADEONA (aici).

Avem si o pagina a evenimentelor de miercuri, 29.04.2015 aici: ADEONA te vrea in echipa! si un site unde poti afla mai multe despre noi: www.adeona.ro .

Sa ne vedem cu bine, la munte!
Fericire!


Comentarii

  1. Salut, Andreea! :D Trebuie sa iti fac o confesiune:
    Daca nu ai auzit de trupa "Robin and the Backstabbers", permite-mi sa iti fac cunostinta macar cu o melodie, care mie mi-a devenit draga in ideea ca imi mi-a dezgropat din suflet amintiri de demult. Ascultam melodia asta, "Când te-am cunoscut Cristina", si mi-am adus aminte de baladele de la munte. Acum imi vine sa fredonez nostalgic "Padure nebuna" sau "Noapte la mare, noapte la munte". Mi-a fost mereu dor de Retezat de cand l-am parasit, caci de atunci am inceput sa iubesc muntele, sa-mi dau seama ca "Cel mai frumos munte este cel pe care il vezi" cu ochii tai, si nu pe Google Maps. Aveam 11 ani pe atunci. Acum am 16, si oarecum as vrea sa am mai multi, sa pot regasi sentimentul de libertate pe care mi-l da muntele, ori de cate ori mi se face dor, caci acum tot ce pot face este sa retraiesc amintiri din tabere, fiindca nu am mai avut cum sau cu cine sa evadez putin si sa ma intorc la voi, la Adeona.
    Sincer mi-ar placea sa fiu "monitoare" pentru o vara, simt ca acolo m-as potrivi perfect.
    Va multumesc pentru ca ati reusit sa saditi in sufletul meu dragostea pentru natura si pentru aventura si atatea altele care se vor povestite la un foc de tabara.
    Sa ne vedem cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru mesajul tau! Ma bucur fiindca esti unul din taberistii care duc mai departe povestea Adeona si, implicit, povestea muntelui.
    Te asteptam oricand alaturi de noi, fiindca ne desfasuram taberele pe toata perioada verii si un loc pentru oameni indragostiti de munte se gaseste mereu. De asemenea la festivalul Floare de Folk poti reintalni majoritatea monitorilor nostri, motiv pentru care te invitam la editia din acest an desfasurata tot la munte( detalii viitoare pe siteul nostru).
    De indata ce implinesti 18 ani ne poti scrie in eventualitatea in care iti vei mai dori sa fim colegi, iar noi suntem dispusi sa te primim un weekend sa vezi daca-ti place si, de ce nu, sa lansam o colaborare sub forma unui internship.
    Mi-ar fi placut sa stiu cine se ascunde in spatele unui mesaj atat de frumos si motivant, fiindca anonimatul ma indeamna sa ma adresez neutru si impersonal tie.
    Iti doresc o vacanta frumoasa si mult, mult succes la scoala!

    Cu prietenie,
    Andreea Cîra

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Andreea
    A fost stabilită data festivalului de folk de anul acesta? Nu găsesc nicio informație pe net. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu