Internship platit cu biroul la munte

Bine v-am regasit!



 Acum 11 luni scriam pentru ultima data pe blogul personal. Au fost de atunci zile in care mi-am cautat dorinta de a scrie despre calatorii si emotii, dar nu am gasit cu adevarat motivatia si resursele interioare. Am lasat-o balta cu scrisul si am trecut la poze in retelele de socializare. Ma ajuta mai mult la promovarea activitatilor pe care le desfasor. Dar imi era dor sa tastez randuri.

Astazi voi scrie din nou. Imi vine greu. Mi-am iesit din mana si nici nu stiu ce cuvinte sa folosesc pentru a transmite cat mai bine un mesaj neplictisitor. Inainte de toate, sa citim printre randuri, zic.

Se fac 7 ani si jumatate de cand ma prezit cu bucurie ca fiind parte a echipei Adeona. 7 ani si jumatate de cand aleg sa promovez, neconditionat, activitatile unei firme care inainte de a arata cu degetul spre altii, a aratat cu degetul spre munte.

Pana sa ajung la acest paragraf am sters deja altele 3. Toate cu idei diferite. Voiam sa vorbesc despre evolutia firmei, apoi despre eforturi, dar nu cred ca e meritul meu sa vorbesc despre asta. Dar, probabil, e meritul meu sa vorbesc despre modul in care aleg sa imi petrec verile.




La munte. Exclusiv! In tabere, inconjurata de copii. Imi place sa spun ca predau geografia la inaltime. Nu sunt cadru didactic, insa stiu ca unele dintre cele mai frumoase lectii sunt predate la munte. Lectii de viata in primul rand. Cand vine primavara iar prietenii din oras sunt la munca, in menghina urbanului, postam cate o poza si scriem ca si noi suntem la birou. De fapt, biroul nostru este la munte. Uneori pe creste, alteori pe langa biciclete, la piscina sau pe tiroliana.
Am avut si avem birou in oras. Dar cand vine vara, natura ne atrage precum un magnet. Si nu ne putem opune! Incep taberele. O perioada intensa, solicitanta, dar foarte frumoasa. Incepi prin a numara cate zile mai ai, iar la final remarci ca-ti va fi dor de colegi dupa ce veti merge acasa.




Nu vreau sa fiu penibila si sa scriu clisee cum ca jobul meu e jobul ideal. E ideal doar pentru mine, pentru cei care citesc poate pare doar o nebunie frumoasa. Nu vreau sa scriu ca cea mai frumoasa vara din viata ta ar putea fi daca vei deveni monitor la Adeona. Nici nu vreau sa scriu faptul ca toate zilele sunt cu soare fiindca la munte mai si ploua. Vreau doar sa scriu cat de mult conteaza sa incerci. Sa-ti doresti ceva si sa incerci!

Zilele trecute am primit mesaje si telefoane despre evenimentul de mai jos:

Ce facem de fapt? Ne mutam? Ce inseamna asta?








Inseamna ca sezonul de primavara a inceput deja si avem nevoie de colegi energici, optimisti si seriosi. Ma simt acum o copie nereusita a unui HR, dar departe de mine gandul de a scrie lucruri de genul. Insa, e acel moment din an in care lansam invitatia de a face parte din echipa noastra.

Oferim internship platit celor care doresc sa faca parte din echipa Adeona. Incepand cu luna mai si pana la final de august vom desfasura stagiul de internship. Vor fi tabere si excursii. Perioada minima pentru care poti aplica este de o luna de zile.

Multi se vor gandi ca nu au nici o sansa fiindca nu au experienta. Dar s-a nascut cineva invatat? Noi nu cautam oameni cu experienta, dar ne dorim sa avem colegi deschisi la nou, curajosi prin atitudine si cu initiativa. Va fi ciudat. Veti veni la noi la munte in proba, ne veti cunoaste pentru prima data, iar noi vom incepe direct cu glumele. Veti fi in prima saptamana si aproape nu veti mai intelege cand glumim si cand vorbim serios. Dar vor trece saptamanile si vom ajunge sa ne intelegem din priviri, sa stim cand un coleg are o zi mai proasta si-i vom aduce zambetul pe buze cu orice pret. Vor veni acele seri cand vom sta la focul de tabara si vom privi stele, ne vom povesti povestea vietii si ne vom face ordine in minte.





Ar trebui sa scriu si despre copii. Ei sunt oaza de energie si vinovatii pentru povestea asta frumoasa care e despre ei si pentru ei. Copiii si profesorii lor insotitori care ne calca pragul an de an sunt cei care merita multumirile noastre. Pe unii ii invatam cum sa isi lege sireturile si cum sa calce pe poteca, iar astazi ne scriu despre turele lor la munte, cu prietenii... Unii ne opresc pe strada si ne intreaba daca suntem de la Adeona, altii ne roaga sa le semnam tricourile la plecarea din tabara. Pare ciudat tot ce scriu, dar dupa o vara alaturi de noi vei vedea ca ti se vor intampla toate acestea. Si multe altele!

Pe site gasesti toate informatiile despre noi: www.adeona.ro.

Daca te-am convins sa ne vedem astazi de la ora 18 in Amfiteatrul Facultatii de Geografie U.B.B. Cluj-Napoca ( sala 43, etaj I)  mi-am atins scopul articolului. In cazul in care mi-am atins scopul articolului dar nu reusesti sa vii la prezentarea de azi pentru a afla cum poti deveni colegul nostru, scrie-ne un mesaj. Valabil si pentru cei care sunt departe de Cluj-Napoca, dar cu gandul la vara.

Va asteptam sa faceti parte din echipa noastra!

P.S. amintirile vin la pachet cu internshipul




Comentarii