N'ai nevoie!


N-AI NEVOIE DE FOARTE MULTE...
n'am nevoie de foarte multe ca sa fiu fericita...si acum chiar nu mai am nevoie de nimic pentru a obtine portia de fericire zilnica !
sunt fericita doar pentru ca...am cu cine hoinari pe strazile Sighisoarei(e doar un simplu exemplu), am cu cine depana amintiri, am cu cine rade si am cu cine imparti aceleasi pasiuni, ganduri si sentimente !
si...fiindca scriu pe blogul geografic, cum imi place sa il numesc(mai am unul cu ceva idei/ganduri despre "lume"), ar fi ok sa scriu ca...am prieteni cu care vad lumea,cu care urc pe munte, cu care descopar frumusetile naturii si frumusetile oraselor pline de istorie...sunt adevaratii prieteni cu care hoinaresc mereu, prieteni alaturi de care...n-am nevoie de foarte multe !
Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii