Geomondis 2011

Pentru ca in ultimul timp tot mai des am observat faptul ca blogul mi-a fost gasit pe Google in urma cautarilor unor cuvinte sau sintagme precum "Geomondis", "subiecte Geomondis", "concurs Geomondis Cluj-Napoca" s.a. , am primit mailuri sau intrebari legate de concursul ca la care anul trecut se pare ca am ajuns in primii 3 la nationala de la Iasi(o super experienta alaturi de studentii ieseni) va transmit deschiderea mea in a va mai scoate din ceata poate (daca exista si conditiile atmosferice sunt optime formarii ei) in legatura cu tipul sau structura acestui concurs, intr-adevar putin mai diferita fata de tipica si vesnica olimpiada de geografie.

Asadar, daca mai aveti intrebari si articolul publicat anul trecut despre Geomondis
http://ciraandreea.blogspot.com/2010/04/geomondis-un-altfel-de-concurs.html
nu va raspunde la toate intrebarile, gasiti undeva ascunsa pe Blog adresa electronica la care ma puteti contacta.

Ce va sfatuiesc eu?
Sa participati la concurs, indiferent de locul unde veti da regionala(Iasi, Bucuresti, Timisoara sau Cluj-Napoca) pentru ca va fi cu siguranta o experienta noua, inglobata intr-un nou format al unui concurs tematic cu o structura mai interactiva decat cea cu care v-ati obisnuit poate pana acum.

Bafta si noroc la Geomondis 2011, Etapa Regionala!


p.s. Proba practica la nationala a fost, cel putin anul trecut, precum o doza buna de distractie, peste care am presarat, evident, in compania membrilor echipei mele, informatiile geografice necesare, cat despre proba teoretica... ei bine a fost intre un pahar de suc si un covrigel rontait, cate o pagina scrisa, iar un covrigel, iar un subiect rezolvat si tot asa

Comentarii