Intre 14 si 19 ani se formeaza personalitatea

Da, psihologii au descoperit faptul ca, intre 14 si 19 ani se formeaza personalitatea unui individ. Experiente, trairi, traume, momente marcante, descoperirea pasiunilor, hobby-uri, activitati, scoala, toceala, introvertire, socializare, viata sexuala, job, calatorii, carti, filme, discutii, vise, trairi interioare, factori externi, grup de prieteni, influenta familiei, esecuri, nereusite, realizari, aprecieri si multe altele duc la formarea noastra ca indivizi. In cazul meu, pentru ca scriu pe ArtGeo Life (simplu) si nu ArtGeo Life 2 ma refer strict la partea profesionala cu geografia. Insa nu e cazul sa detailez acum subiectul.


Vreau doar sa multumesc din suflet celor care au ales ca in prima zi a ultimului an de formare a personalitatii mele sa-mi fie alaturi printr-o urare, un gand bun, mesaj sau telefon. Urmeaza un an in care se spune ca ma voi definitiva pana la urma ca om matur in toata puterea cuvantului. Asadar imi afirm covingerea ca, acei oameni care-mi vor modela personalitatea intr-un mod benefic mie, imi vor fi si de acum alaturi, multumindu-le anticipat si lor. Si pentru ca marea realizare in a deveni un om cu (cacofonie) coloana vertebrala si o personalitate bine pusa la punct inseamna pana la urma un efort intr-o perfectionare a mea continua, te asigur de existenta unor viitoare experiente deja puse pe hartie, ce asteapta doar sa devina o realitate in viitorul apropiat.

Asa ca, drag cititor ArtGeo Life, te invit sa-mi fii si tu alaturi in urmatorul an pentru a imparti din experiente, convingeri si lectiile de viata traite, din care vom trage de fiecare data concluzii, pentru a fi mai buni.



Pana la urmatoarea revenire, va reamintesc de faptul ca ADEONA a dat deja startul taberelor la munte in Apuseni si Retezat si va invit sa vedeti cateva poze cu noul Complex Adeona de la Salciua, Trascau, Apuseni. Se anunta o vara plina, incarcata de experiente noi, cu adrenalina si sporturi inedite.

Imagini AICI

Caiac, escalada pe panou artificial, plimbari cu bicicletele, tiroliana, drumetii montane si multe alte surprize vor fi piesa de rezistenta a vacantei. Se anunta si o reuniune a olimpicilor nationali din intreaga tara la Vatra Dornei cu o tura geografica prin Calimani, insa toate la timpul lor.



S-auzim de bine!

Comentarii